Solu Digitalin asiakkaana saat tuki- ja ylläpitopalveluita niin palvelin- kuin pilviympäristöön. Käytössäsi on Service Desk, joka palvelee arkisin kello 8 ja 17 välillä. Tuki- ja ylläpitopalvelut koostuvat pääkäyttäjätuesta, neuvonnasta ja koulutuksesta, pienkehityksestä ja ympäristötarkistuksista.
Tarjoamme tuki- ja ylläpitopalveluita seuraaville teknologioille:
- SharePoint Online / Server
- Project Online / Server
- Dynamics 365 CRM
- PowerBI sekä PowerApps ja Power Automate
- Office 365 Ryhmät: Teams, SharePoint, Planner, OneNote, Yammer
- SQL Azure / Server
- Asiakaskohtaiset sovellukset
Tutustu asiakastarinoihimme:
- NRC Group & Solu Digital: Tehokkuutta projektityöskentelyyn Solu 365 -automaatiotyökalulla
- Keskisuomalainen & Solu Digital: Paikkariippumatonta työskentelyä Microsoft 365 -ratkaisuilla ketterän kehittämisen otteella
- SSAB & Solu Digital: Helppokäyttöinen projektinhallinta- ja tuntikirjausratkaisu
- Business Finland & Solu Digital: Varmuutta hankintojen oikeellisuuteen ja kulujen seurantaan Microsoft 365 alustalla toimivalla hankintasalkulla
- Turun kaupunki & Solu Digital: Paikka- ja laiteriippumatonta projektityöskentelyä automaation avulla
- Transmeri & Solu Digital: Sharepoint Online sekä Power Platform käyttöön työntekijöiden arjen saumattomaksi tueksi
- HSY & Solu Digital: Investointi-ikkunalla hankkeet ja urakat hallintaan
- Panostaja & Solu Digital – Solu 365® toi liikkuvaa työtä tekevälle organisaatiolle ketterän kommunikaatioalustan ja dokumentinhallinnan
- Ammattiliitto Pro & Solu Digital: Solu 365® sujuvoittaa ryhmätyöskentelyä tehostamalla kommunikaatiota ja dokumentinhallintaa
- HSL & Solu Digital: Läpinäkyvän projektikulttuurin ja -metodiikan työvälineet
- Scania & Solu Digital: Tehokkuutta toimintaan Microsoft SharePoint, Power BI, Power Apps, Teams ja Solu 365® helppokäyttöisillä ratkaisuilla
- Rakennusliike Lapti Oy & Solu Digital: Asiakkuudet ja asiakasprojektit hallintaan
- KUUMA-ICT & Solu Digital: Ketterä Business Intelligence -sovellus ratkoi laskutushaasteet
Lue lisää asiantuntijoidemme artikkeleista:
- Teams-käyttö tehokkaasti: 5 vinkin artikkelit
- Tehosta työskentelyä sopimusten parissa Microsoft 365 -ratkaisulla
- Microsoft Power BI -työkalu helpottaa controllerin työtä
- Hankintasalkku pitää hankinnat kurissa
- Teamsin käyttöönotto ja käyttäjien kypsyystasomalli
- Provisiointi ja migraatio yhdessä
- Pelikirja eli hallintamalli varmistaa työkalujen sujuvan käytön
- Nopeuta tarjous- ja sopimusprosessia automaatiolla
- Automatisoi projektinhallinta Solu 365® -työkalulla
- Luottamuksen merkitys nykyajan hybridityöskentelyssä
- Tekoälyn hyödyntäminen liiketoiminnassa
- Tiedosta kilpailuetusi
- Tietoturva kuntoon Copilotin käyttöönottoa varten
- SharePoint Premium edelläkävijöiden älykkääseen tiedonhallintaan
- Mielenrauhaa Project for the web -ylläpitopalveluilla
- Ajankäytön hallinnalla enemmän tuloksia ja vähemmän stressiä
- Microsoft Planner premium-ominaisuuksilla ja Copilot
- Microsoftin työkalut OKR-mallin mukaiseen projektityöskentelyyn
- Rakenna luottamusta ja menestystä virtuaalitiimeissä
- Intranet tehostaa viestintää ja yhteistyötä
- Kohenna työn tuottavuutta tekoälyn avulla
- Kuinka hallita keskeytyksiä ja pysyä keskittyneenä
- Kaikki Solu Digitalin asiantuntijoiden artikkelit
Kiinnostuitko tuki- ja ylläpitopalveluista?
Ota yhteyttä Markoon:
Marko Koskela
Chief Commercial Officer, Partner
050 518 4758
marko.koskela@soludigital.fi
Tilaa uutiskirje
Tilaa kooste asiantuntija-artikkeleistamme suoraan sähköpostiisi.