Tiedonhallinnan tehokkaimmat ratkaisut

Solu Digital tarjoaa Microsoft-teknologiaan pohjautuvia ratkaisuja ja palveluita eri tarpeisiin.

Ota yhteyttä

Asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallintaa Microsoft Dynamics 365 -ratkaisuilla parasta asiakaskokemusta varten

Nykypäivän digitaalisessa työympäristössä paras mahdollinen asiakaskokemus on organisaatioille ensiarvoisen tärkeä tavoite. Me tuomme organisaatiollenne Microsoft Dynamics 365 -ratkaisun joustavaan, helppoon ja samaan aikaan laadukkaaseen asiakkuuden hallintaan.

Dynamics CRM yhdistää asiakkuudenhallinnan CRM-järjestelmän ja toiminnanohjausjärjestelmän yhteen sovellukseen tehostamaan myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toimintaa.

Pilvipalveluna saatavilla oleva D365 skaalautuu ja mukautuu muuttuvan liiketoimintaympäristön sekä sen haasteiden ja tarpeiden mukaan.

Microsoftin Azure-ratkaisut takaavat Dynamics 365 asiakkuudenhallinnan järjestelmän infrastruktuurin kattavaan toimintaan parantamaan organisaationne asiakaskokemusta:

  • Hallitse asiakastietoa keskitetysti ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta
  • Lujita asiakassuhdetta lisäämällä organisaation läpinäkyvyyttä asiakkaiden ja asiakasryhmien suuntaan
    • Auta asiakkaitasi tuntemaan paremmin organisaatiosi toimintaa ja vahvista asiakaskokemusta
  • Tehosta organisaatiosi omaa toimintaa läpinäkyvän datan avulla
    • Hyödynnä työkalun tarjoama näkymä organisaatiosi omiin prosesseihin ja niiden toimivuuteen sekä dataan perustuvat näkemykset opastaen toiminnan kehittämisessä
  • Seuraa liidejä ja myyntiputken mahdollisuuksia
    • Seuraa kunkin liidin etenemistä myyntiprosessin vaiheiden mukaisesti
    • Pidä tiimit organisoituna välittömien näkymien ja myyntimahdollisuuden parissa työskennelleiden tiedon avulla
  • Seuraa myynnin edistymistä reaaliaikaisten myyntiputken suorituskykytietojen avulla
  • Hyödynnä merkityksellisiä tietoja ja tehosta liiketoimintaasi
    • Keskity oleelliseen tunnistamalla tärkeimmät prioriteetit sekä seuraavaan vaiheeseen edistyvät liidit tai seurantaa vaativat asiakkaat
    • Selkeytä tiimien toimintaa ja tehosta tehtävien suorittamista työkalun konkreettisen ohjeistuksen ja opastuksen avulla
  • Lisää tiimin tehokkuutta ja automatisoi tehtäviä sekä työnkulkuja, kuten myyntitarjousten muodostaminen, asiakaspalautteen kerääminen ja sähköpostikampanjoiden toteuttamisen
  • Ymmärrä asiakkaiden käyttäytymistä ja paranna vuorovaikutusta
    • Seuraa asiakassuhteen vuorovaikutusta eri kosketuspisteissä asiakkaan kanssa ja tunnista optimointimahdollisuuksia sekä menestystekijöitä
  • Tue asiakkaita ja tarjoa korkealaatuista asiakaspalvelua
    • Ole vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa kanavasta riippumatta yhdistämällä eri viestintäalustat, kuten pikaviestikeskustelut, puhelut, sähköposti tai yhteisöpalvelut Dynamics 365:een
    • Rakenna luottamusta ja asiakasuskollisuutta tarjoamalla ensiluokkaista asiakaspalvelua, joka saa asiakkaat palaamaan

Varaa demo

Microsoft Dynamics 365:n käyttöönotto helposti ja joustavasti

Pienillä mukautuksilla saamme muodostettua entistä toimivamman kokonaisuuden vastaamaan kaikkiin organisaationne ja asiakkaidenne tarpeisiin:

  • Asiakkuudenhallintajärjestelmän käytön määrittely organisaatiossa
  • Ratkaisun hyödyntämisen käytännöt pelikirjaksi työntekijöiden työn tueksi
  • Koulutukset tai työpajat Dynamics 365:n tehokkaaseen käyttöön

Tarjoamme lisäksi integrointi- ja muita palveluita, joilla asiakkuudenhallinta kytketään osaksi organisaation tiedolla johtamisen kokonaisuutta.

Varaa demo

Tutustu asiakastarinoihimme:

Lue lisää asiantuntijoidemme artikkeleista:

Haluatko kuulla lisää asiakkuudenhallinnasta?

Ota yhteyttä Arnoon.

Arno Hakkarainen
Senior Consultant

040 7522 738
arno.hakkarainen@soludigital.fi

L&T     

Copyright © 2022 Solu Digital