Tiedonhallinnan tehokkaimmat ratkaisut

Solu Digital tarjoaa Microsoft-teknologiaan pohjautuvia ratkaisuja ja palveluita eri tarpeisiin.

Ota yhteyttä

Asiakkuudenhallinta

Saavuta paras asiakaskokemus ja helpota asiakkuudenhallintaa Microsoft Dynamics 365 -ratkaisuilla.

Nykypäivän digitaalisessa työympäristössä paras mahdollinen asiakaskokemus on organisaatioille ensiarvoisen tärkeä tavoite. Me tuomme organisaatiollenne ratkaisun joustavaan, helppoon ja samaan aikaan laadukkaaseen asiakkuudenhallintaan.

Asiakkuudenhallinnan järjestelmä lisää organisaation läpinäkyvyyttä asiakkaiden ja asiakasryhmien suuntaan. Kun asiakkaat tuntevat paremmin organisaatiosi toiminnan, se lujittaa asiakassuhdetta.

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Microsoft Dynamics 365 asiakkuudenhallintaan

Microsoft Dynamics 365, D365 tai Dynamics CRM, tarjoaa organisaatioille työkalut asiakkuudenhallintaan kaiken kokoisiin myynnin ja markkinoinnin tarpeisiin. Se yhdistää asiakkuudenhallinnan CRM-järjestelmän ja toiminnanohjausjärjestelmän yhteen sovellukseen tehostamaan myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toimintaa.

Pilvipalveluna saatavilla oleva D365 skaalautuu ja mukautuu muuttuvan liiketoimintaympäristön sekä sen haasteiden ja tarpeiden mukaan. Microsoftin Azure-ratkaisut takaavat Dynamics 365 asiakkuudenhallinnan järjestelmän infrastruktuurin kattavaan myynnin ja markkinoinnin toimintaan.

Dynamics 365:n avulla asiakastieto on keskitetysti hallittavissa mistä ja milloin vain sekä miltä laitteelta tahansa. Työkalu tarjoaa näkymän organisaatiosi omiin prosesseihin ja niiden toimivuuteen, samalla toimittaen dataan perustuvia näkemyksiä opastamaan toiminnan kehittämisessä.

Seuraa liidejä ja myyntiputken mahdollisuuksia

D365 auttaa myynti- ja markkinointitiimejä seuraamaan kunkin liidin etenemistä myyntiprosessin vaiheiden mukaisesti. Välitön näkymä liidien nykyisiin tiloihin ja esimerkiksi siihen, ketkä ovat työskennelleet tietyn myyntimahdollisuuden parissa auttaa tiimejä pysymään organisoituina.

Seuraa myynnin edistymistä reaaliaikaisten suorituskykytietojen avulla
Reaaliaikainen näkymä myyntiputkeen antaa välittömän ja tarkan kuvan myynnistä, kun myyntitiedot linkitetään Dynamics 365:een.

Hanki merkityksellisiä tietoja ja tehosta liiketoimintaasi

D365 auttaa keskittymään oleelliseen tunnistamalla tärkeimmät prioriteetit sekä seuraavaan vaiheeseen edistyvät liidit tai seurantaa vaativat asiakkaat. Konkreettinen ohjeistus ja opastus selkeyttävät tiimin toimintaa ja tehostavat tehtävien suorittamista.

Lisää tiimin tehokkuutta ja automatisoi tehtäviä sekä työnkulkuja

Dynamics 365 -CRM-järjestelmän avulla tapahtuva tehtävien automatisointi auttaa tehostamaan markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua. Työntekijät voivat keskittyä työtehtäviensä kannalta tärkeimpiin aktiviteetteihin automatisoimalla esimerkiksi:

  • myyntitarjousten muodostamisen
  • asiakaspalautteen keräämisen
  • sähköpostikampanjoiden toteuttamisen

Ymmärrä asiakkaiden käyttäytymistä ja paranna vuorovaikutusta

CRM-järjestelmän ominaisuudet tukevat asiakassuhteen vuorovaikutuksen seurantaa eri kosketuspisteissä asiakkaan kanssa. Käyttäytymistä koskevat merkitykselliset tiedot koko asiakassiirtymän ajalta auttavat tunnistamaan optimointimahdollisuuksia sekä menestystekijöitä.

Tue asiakkaita ja tarjoa korkealaatuista asiakaspalvelua

Yhdistämällä eri viestintäalustat, kuten pikaviestikeskustelut, puhelut, sähköposti tai yhteisöpalvelut, Dynamics 365:een, voit olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa kanavasta riippumatta. Rakenna luottamusta ja asiakasuskollisuutta tarjoamalla ensiluokkaista asiakaspalvelua, joka saa asiakkaat palaamaan.

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Asiakkuudenhallinnan ratkaisut organisaationne ja asiakkaidenne tarpeista käsin

Pienillä mukautuksilla saamme muodostettua entistä toimivamman kokonaisuuden vastaamaan kaikkiin organisaationne tarpeisiin.

Solu Digital on mukana järjestelmän käyttöönotossa määrittelyistä ja mukautuksista loppukäyttäjäkoulutukseen. Tarjoamme lisäksi integrointi- ja muita palveluita, joilla asiakkuudenhallinta kytketään osaksi organisaation tiedolla johtamisen kokonaisuutta.

Tutustu asiakastarinoihimme:

Lue lisää asiantuntijoidemme artikkeleista:

Haluatko kuulla lisää asiakkuudenhallinnasta? Ota yhteyttä Arnoon.

Arno Hakkarainen
Senior Consultant

040 7522 738
arno.hakkarainen@soludigital.fi

Kaikki yhteystietomme!

SOLU DIGITAL ESPOO

c/o Innovation House Finland
Tekniikantie 2
02150 Espoo

Katso kartta

SOLU DIGITAL TURKU

Yliopistonkatu 26 B
20100 Turku

Katso kartta

L&T     

Copyright © 2021 Solu Digital