Saavuta paras asiakaskokemus ja helpota asiakkuudenhallintaa
Nykypäivän digitaalisessa työympäristössä paras mahdollinen asiakaskokemus on organisaatioille ensiarvoisen tärkeä tavoite. Me tuomme organisaatiollenne ratkaisun joustavaan, helppoon ja samaan aikaan laadukkaaseen asiakkuudenhallintaan. Asiakkuudenhallinnan järjestelmä lisää organisaation läpinäkyvyyttä asiakkaiden ja asiakasryhmien suuntaan. Kun asiakkaat tuntevat paremmin organisaatiosi toiminnan, se lujittaa asiakassuhdetta. D365 tai Dynamics CRM tarjoavat työkalut myynnin ja markkinoinnin tueksi. Yrityksen johto voi myös seurata ja analysoida asiakkuuden kehittymistä.
Asiakkuudenhallinnan ratkaisut organisaationne ja asiakkaidenne tarpeista käsin
Järjestelmä integroituu hyvin muihin Office 365 -tuotteisiin. Pienillä mukautuksilla saadaan muodostettua entistä toimivampi kokonaisuus koko organisaation tarpeisiin.
Solu Digital on mukana järjestelmän käyttöönotossa määrittelyistä ja mukautuksista loppukäyttäjäkoulutukseen. Tarjoamme lisäksi integrointi- ja muita lisäarvopalveluita, joilla asiakkuudenhallinta kytketään osaksi organisaation tiedolla johtamisen kokonaisuutta.
Asiakastarina: Rakennusliike Lapti Oy

Haluatko kuulla lisää asiakkuudenhallinnasta? Ota yhteyttä Arnoon.
Arno Hakkarainen
Senior Consultant