Asiakkuudenhallintaa Microsoft Dynamics 365 -ratkaisuilla parasta asiakaskokemusta varten
Nykypäivän digitaalisessa työympäristössä paras mahdollinen asiakaskokemus on organisaatioille ensiarvoisen tärkeä tavoite. Me tuomme organisaatiollenne Microsoft Dynamics 365 -ratkaisun joustavaan, helppoon ja samaan aikaan laadukkaaseen asiakkuuden hallintaan.
Dynamics CRM yhdistää asiakkuudenhallinnan CRM-järjestelmän ja toiminnanohjausjärjestelmän yhteen sovellukseen tehostamaan myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toimintaa.
Pilvipalveluna saatavilla oleva D365 skaalautuu ja mukautuu muuttuvan liiketoimintaympäristön sekä sen haasteiden ja tarpeiden mukaan.

Microsoftin Azure-ratkaisut takaavat Dynamics 365 asiakkuudenhallinnan järjestelmän infrastruktuurin kattavaan toimintaan parantamaan organisaationne asiakaskokemusta:
- Hallitse asiakastietoa keskitetysti ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta
- Lujita asiakassuhdetta lisäämällä organisaation läpinäkyvyyttä asiakkaiden ja asiakasryhmien suuntaan
- Auta asiakkaitasi tuntemaan paremmin organisaatiosi toimintaa ja vahvista asiakaskokemusta
- Tehosta organisaatiosi omaa toimintaa läpinäkyvän datan avulla
- Hyödynnä työkalun tarjoama näkymä organisaatiosi omiin prosesseihin ja niiden toimivuuteen sekä dataan perustuvat näkemykset opastaen toiminnan kehittämisessä
- Seuraa liidejä ja myyntiputken mahdollisuuksia
- Seuraa kunkin liidin etenemistä myyntiprosessin vaiheiden mukaisesti
- Pidä tiimit organisoituna välittömien näkymien ja myyntimahdollisuuden parissa työskennelleiden tiedon avulla
- Seuraa myynnin edistymistä reaaliaikaisten myyntiputken suorituskykytietojen avulla
- Hyödynnä merkityksellisiä tietoja ja tehosta liiketoimintaasi
- Keskity oleelliseen tunnistamalla tärkeimmät prioriteetit sekä seuraavaan vaiheeseen edistyvät liidit tai seurantaa vaativat asiakkaat
- Selkeytä tiimien toimintaa ja tehosta tehtävien suorittamista työkalun konkreettisen ohjeistuksen ja opastuksen avulla
- Lisää tiimin tehokkuutta ja automatisoi tehtäviä sekä työnkulkuja, kuten myyntitarjousten muodostaminen, asiakaspalautteen kerääminen ja sähköpostikampanjoiden toteuttamisen
- Ymmärrä asiakkaiden käyttäytymistä ja paranna vuorovaikutusta
- Seuraa asiakassuhteen vuorovaikutusta eri kosketuspisteissä asiakkaan kanssa ja tunnista optimointimahdollisuuksia sekä menestystekijöitä
- Tue asiakkaita ja tarjoa korkealaatuista asiakaspalvelua
- Ole vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa kanavasta riippumatta yhdistämällä eri viestintäalustat, kuten pikaviestikeskustelut, puhelut, sähköposti tai yhteisöpalvelut Dynamics 365:een
- Rakenna luottamusta ja asiakasuskollisuutta tarjoamalla ensiluokkaista asiakaspalvelua, joka saa asiakkaat palaamaan

Microsoft Dynamics 365:n käyttöönotto helposti ja joustavasti
Pienillä mukautuksilla saamme muodostettua entistä toimivamman kokonaisuuden vastaamaan kaikkiin organisaationne ja asiakkaidenne tarpeisiin:
- Asiakkuudenhallintajärjestelmän käytön määrittely organisaatiossa
- Ratkaisun hyödyntämisen käytännöt pelikirjaksi työntekijöiden työn tueksi
- Koulutukset tai työpajat Dynamics 365:n tehokkaaseen käyttöön
Tarjoamme lisäksi integrointi- ja muita palveluita, joilla asiakkuudenhallinta kytketään osaksi organisaation tiedolla johtamisen kokonaisuutta.
Tutustu asiakastarinoihimme:
- Junakalusto Oy & Solu Digital: Tehokkaampaa resurssien käyttöä Microsoftin työkaluilla
- Boliden Kokkola & Solu Digital: Investointiportfolion hallintatyökalu tehostamaan toimintaa
- Sako Oy & Solu Digital: Selkeyttä projekteihin Microsoftin työkalulla
- Teknologiateollisuus & Solu Digital: Viva Goals tukemaan OKR-mallia
- NRC Group & Solu Digital: Tehokkuutta projektityöskentelyyn Solu 365 -automaatiotyökalulla
- Keskisuomalainen & Solu Digital: Paikkariippumatonta työskentelyä Microsoft 365 -ratkaisuilla ketterän kehittämisen otteella
- SSAB & Solu Digital: Helppokäyttöinen projektinhallinta- ja tuntikirjausratkaisu
- Business Finland & Solu Digital: Varmuutta hankintojen oikeellisuuteen ja kulujen seurantaan Microsoft 365 alustalla toimivalla hankintasalkulla
- Turun kaupunki & Solu Digital: Paikka- ja laiteriippumatonta projektityöskentelyä automaation avulla
- Transmeri & Solu Digital: Sharepoint Online sekä Power Platform käyttöön työntekijöiden arjen saumattomaksi tueksi
- HSY & Solu Digital: Investointi-ikkunalla hankkeet ja urakat hallintaan
- Panostaja & Solu Digital – Solu 365® toi liikkuvaa työtä tekevälle organisaatiolle ketterän kommunikaatioalustan ja dokumentinhallinnan
- Ammattiliitto Pro & Solu Digital: Solu 365® sujuvoittaa ryhmätyöskentelyä tehostamalla kommunikaatiota ja dokumentinhallintaa
- HSL & Solu Digital: Läpinäkyvän projektikulttuurin ja -metodiikan työvälineet
- Scania & Solu Digital: Tehokkuutta toimintaan Microsoft SharePoint, Power BI, Power Apps, Teams ja Solu 365® helppokäyttöisillä ratkaisuilla
Lue lisää asiantuntijoidemme artikkeleista:
- Teams-käyttö tehokkaasti: 5 vinkin artikkelit
- Microsoft Power BI -työkalu helpottaa controllerin työtä
- Ketterää ja kustannustehokasta sovelluskehitystä Microsoftin Power Platformilla
- Taipuuko SharePointilla sopimushallinta?
- Provisiointi ja migraatio yhdessä
- Pelikirja eli hallintamalli varmistaa työkalujen sujuvan käytön
- Luottamuksen merkitys nykyajan hybridityöskentelyssä
- Tekoälyn hyödyntäminen liiketoiminnassa
- Tiedosta kilpailuetusi
- Tietoturva kuntoon Copilotin käyttöönottoa varten
- SharePoint Premium edelläkävijöiden älykkääseen tiedonhallintaan
- Ajankäytön hallinnalla enemmän tuloksia ja vähemmän stressiä
- Rakenna luottamusta ja menestystä virtuaalitiimeissä
- Kohenna työn tuottavuutta tekoälyn avulla
- Kuinka hallita keskeytyksiä ja pysyä keskittyneenä
- Kaikki Solu Digitalin asiantuntijoiden artikkelit
Haluatko kuulla lisää asiakkuudenhallinnasta?
Ota yhteyttä Arnoon:
Arno Hakkarainen
Senior Consultant
040 7522 738
arno.hakkarainen@soludigital.fi
Tilaa uutiskirje
Tilaa kooste asiantuntija-artikkeleistamme suoraan sähköpostiisi.