Som kund hos Solu Digital får du stöd- och underhållstjänster för både server- och molnmiljö. Till ditt förfogande har du Service Desk, som kan nås under vardagar klockan 8–17.
Stöd- och underhållstjänsterna består av huvudanvändarstöd, rådgivning och utbildning, småutveckling och miljögranskningar.
Vi erbjuder stöd- och underhållstjänster för följande lösningar:
- SharePoint Online/Server
- Project Online/Server
- Dynamics 365 CRM
- PowerBI samt PowerApps och Power Automate
- Office 365-grupper: Teams, SharePoint, Planner, OneNote, Yammer
- SQL Azure/Server
- Kundspecifika applikationer
Läs mer om våra utbildningslösningar
Bekanta dig med våra kundberättelser:
- KUUMA-ICT och Solu Digital: Smidiga Business Intelligence-applikationen löste faktureringsutmaningarna
- Transmeri och Solu Digital: Införande av både Sharepoint Online och Power Platform som ett sömlöst stöd i de anställdas vardag
- HRM och Solu Digital: Hantera projekt och uppgifter med Investeringsfönstret
- Rakennusliike Lapti Oy och Solu Digital: Hantera kundrelationer och kundprojekt
- Panostaja och Solu Digital – Solu 365 ® gav organisationen, som ägnar sig åt mobilt arbete, en smidig kommunikationsplattform och dokumenthantering
- Fackförbundet Pro och Solu Digital: Solu 365® gör grupparbetet smidigare genom att effektivisera kommunikationen och dokumenthanteringen
- HRT och Solu Digital: Verktyg för en transparent projektkultur och -metod
- Scania och Solu Digital: Effektivitet i verksamheten med de lättanvända lösningarna från Microsoft SharePoint, Power BI, Power Apps, Teams och Solu 365®
Blev du intresserad av stöd- och underhållstjänsterna?
Kontakta Marko:
Marko Koskela
Chief Commercial Officer, Partner
050 518 4758
marko.koskela@soludigital.fi
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Prenumerera på en sammanfattning av våra expertartiklar på engelska direkt i din e-post en gång i månaden.