DE EFFEKTIVASTE LÖSNINGARNA FÖR INFORMATIONSHANTERINGEN

Solu Digital utnyttjar tekniker och verktyg från Microsoft att erbjuda lösningar och tjänster för olika behov.

Ta kontakt

Kundrelationshantering

Hantering av kundrelationer med Microsoft Dynamics 365 -lösningarna erbjuder den bästa kundupplevelsen  

I den nutida digitala arbetsmiljön är det ytterst viktigt för organisationer att kunna erbjuda den bästa möjliga kundupplevelsen. Vi tillförser er organisation med Microsoft Dynamics 365 -lösningen för flexibel, enkel och samtidigt högklassig hantering av kundrelationer (CRM).

Dynamics CRM kombinerar CRM-systemet för kundrelationshantering och resursplaneringssystemet till ett och samma system för att effektivisera försäljning, marknadsföring och kundservice.

D365 som finns att få som molntjänst anpassar sig och sin kapacitet enligt den dynamiska affärsmiljön och dess utmaningar och behov.

Microsoft Azure-lösningarna garanterar att infrastrukturen för Dynamics 365 -kundrelationshanteringssystemet omfattar verksamheten brett och kan därmed förbättra kundupplevelsen i er organisation:

  • Hantera kundinformation centrerat oberoende av tid, plats och dataenhet
  • Förstärk kundrelationen genom att öka organisationens transparens för kunder och kundgrupper
    • Hjälp dina kunder att bättre lära känna organisationens verksamhet och förstärk således  kundupplevelsen
  • Förenhetliga din organisations egen verksamhet med transparent data
    • Utnyttja de insikter som verktyget erbjuder om organisationens egna processer och deras funktionalitet samt insikterna baserade på data som vägleder i utvecklandet av verksamheten
  • Följ leads och möjligheter till försäljningspipelines
    • Följ hur varje lead framskrider enligt försäljningsprocessens olika faser
    • Håll teamen organiserade med hjälp av information från direkta datorvyer och från dem som arbetar med försäljningsprospekt
  • Följ försäljningens framsteg med information i realtid om försäljningspipelinens prestanda
  • Få nytta av relevant information och gör affärsverksamheten effektivare
    • Fokusera på det väsentliga genom att identifiera de främsta prioriteringarna och leads som avancerar till nästa fas eller kunder som kräver uppföljning 
    • Gör teamverksamheten tydligare och genomförandet av uppgifter intensivare med hjälp av verktygets konkreta instruktioner och handledning
  • Öka teamets effektivitet och automatisera uppgifter och arbetsflödet, till exempel skapandet av försäljningserbjudanden, insamlandet av kundfeedback och genomförandet av epostkampanjer
  • Förstå kundbeteende och förbättra växelverkan
    • Följ interaktionen i kundförhållanden under de olika kontaktpunkterna med kunden och identifiera framgångsfaktorer samt möjligheter till optimering
  • Stöd kunderna och erbjud högklassig kundservice
    • Agera i växelverkan med kunderna oberoende av kanal genom att kombinera Dynamics 365 med olika kommunikationsplattformer som snabbchatdiskussioner, telefonsamtal, epost och nätverkstjänster
    • Bygg tillit och kundlojalitet genom att erbjuda högklassig kundservice som engagerar kunderna och får dem att återvända

Införandet av Microsoft Dynamics 365:n enkelt och flexibelt

Med små anpassningar kan vi skapa en ännu mer fungerande helhet som möter alla behoven för er organisation och era kunder:

  • Definiering av systemet för kundrelationshantering i er organisation
  • Praxis för nyttoanvändning av lösningen till spelregler för att stöda medarbetare i deras arbete
  • Skolningar och workshops för effektiv användning av Dynamics 365

Vi erbjuder dessutom integrerings- och annan service för att länka kundrelationshantering till organisationens helhet för kunskapsbaserad ledning.

Våra kundberättelser:

Vill du veta mer om hantering av kundrelationer?

Kontakta Arno:

Arno Hakkarainen
Senior Consultant

040 7522 738
arno.hakkarainen@soludigital.fi

L&T     

Copyright © 2022 Solu Digital